چرا موفق به ترک خودارضایی نمیشم ؟


عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



**** پسری که تو را دوست داشته باشد عریانت نمیکند بانو! لباس عروس بر تنت میکند.... *** رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله : عِفُّوا تَعِفُّ نِساؤُکُمْ؛ پاکدامن باشید تا زنانتان پاکدامن باشند. امیرالمومنین علی علیه السلام : کسی که دائما فکرش درگناهان دور میزند عاقبت مرتکب گناه می شود. *** سلام نظرات خصوصی قابل انتشار نیست . پس اگه می خواید طبق قوانین ، نظرتون منتشر بشه ، خصوصی پیام ندید . به سهم خودم سعی دارم در این وبلاگ مطالبی برای آگاه سازی دختران و پسران وطنم قرار دهم . مطالبی که اکثرا دغدغه دختران و پسران است . مطالبی در مورد مسائل جنسی و رفتاری . مطالبی که هر دختر و پسر تا قبل از ازدواج باید بدانند . در این وبلاگ به سوالاتی جواب داده خواهد شد که معمولا دختران و پسران روی پرسیدن آن را از دیگران ندارند . شاید مسائلی که در این وبلاگ مطرح می شود برای شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشند ولی همین مسائل پیش پا افتاده از نظر شما ، برای خیلی های دیگر ناشناخته هستند . این وبلاگ در سایت سازماندهی به ثبت رسیده است . استفاده از مطالب وبلاگ پسران و دختران خانواده برتر به هر نحو ممکن مجاز می باشد .

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختران و پسران خانواده برتر و آدرس sedaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 41
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 18
:: بارديد ديروز : 17
:: بازديد هفته : 38
:: بازديد ماه : 35
:: بازديد سال : 489
:: بازديد کلي : 43162

RSS

Powered By
loxblog.Com

دختران و پسران زیر 18 سال

چرا موفق به ترک خودارضایی نمیشم ؟
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:1 | بازديد : 648 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سوال :
باسلام . بنده چندی پیش تصمیم به ترک خودارضایی گرفتم .....اما.....نتونستم! روزی که تصمیم گرفت هر روز به نماز جماعت رفتم ‍‍ـ هر روز یه جز قران خوندم هزارتا صلوات می فرستادم هیچ صحنه تحریک کننده ای ندیدم اما تمام اینا فقط بیست روز منو حفظ کرد انگار که اراده ای از خودم نداشتم شدم همون کثافتی که قبلا" بودم .ازخودم بدم میاد ای کاش میمردم تا دیگه به گناهام افزوده نمی شد.
در ضمن من هم مثل خیلی از جوونهای دیگه امکان ازدواج موقت رو ندارم ولی من به دختری علاقه دارم و هم دیگرو دوست داریم ولی بابای ایشون نامزدی و ازدواج و برای دخترشون زود می دونند .تو مدت بیست چند بار به خاطر عشقی که به اون داشتم سمت گناه نرفتم ولی الان احساس می کنم اون لیاقتش خیلی بیشتر از ایناست که آدمی مثل من بخواد همسرش بشه . دیگه نمی دونم چکار کنم من باختم؟

جواب :
سلام
این خیلی خوبه که شما به یکباره تصمیم گرفتید خودارضایی رو ترک کنید و بهتر از اون ، 20 روز مقاومت کردید . این جای تبریک داره . شما کار بزرگی کردید . در این مدت چند بار فشار جنسی رو تحمل کردید ؟ 10 بار ؟ 20 بار ؟ اگه فرض کنیم 20 فشار جنسی رو تحمل کرده باشید الان شما 20 بر 1 جلو هستید ! چنین کسی نمی تونه حقیر و ناتوان باشه ! چنین کسی بازنده نیست ! حرف های بدی به خودتون زدید ! واقعا بی انصافی کردید .

خوب فکر کنید ، شما 20 روز موفق رو پشت سر گذاشتید ، چه اشتباهی کردید که اون یه گل رو خوردید ؟ بالاخره یه جا کنترل در دستتون خارج شده ، نمی دونم چه اتفاقی افتاده . ولی شما الان به قول هکرها یک یا چند باگ ( راه نفوذ ) دارید که شیطان از اون راه یا راه ها تونسته به اراده و تصمیم شما ضربه بزنه !
به نظرتون اگه اون راه های نفوذی رو ببندید چه اتفاقی می افته ؟ مسلما از اون راه ها دیگه ضربه نمی خورید و مدت بیشتری رو می تونید تحمل کنید .
این دفعه روی 40 روز برنامه ریزی کنید . نه این که بگید روز 41 ام دوباره این کار رو می کنم . غرض اینه که اگه شما 40 روز رو بتونید تحمل کنید دیگه شیطان کار سختی برای شکست دادن شما داره !
کارهایی که توی این 20 روز کردید عالی بودند ولی نباید باعث بشه که شما سختی بیش از حدی رو تحمل کنید و زندگی عادی شما تغییرات جدی بکنه   . شما باید یه روشی رو دنبال کنید که بتونید دائما اون رو ادامه بدید .

چند نکته:
وقتی صلوات می فرستید به این نیت بفرستید که جبرانی باشه برای گناهی که مرتکب شدید .
وقتی ذکری میگید به این نیت بگید که به خدا نزدیک تر بشید نه این که وقت بگذرونید تا از اون فشار جنسی خلاص بشید .

برنامه ریزی کنید تا وقتی که به نماز جماعت میرید نفر آخری باشید که از مسجد میاد بیرون ! یعنی به جبران زمان هایی که به گناه کردن گذشته ، در مسجد بمونید .

به جبران لذاتی که از گناه کردن بردید سختی عبادت رو به بدن تون بچشانید .

سعی کنید همون مواقعی که قبلا مشغول گناه کردن بودید حالا به یه کار یا عبادت مشغول باشید . مثلا اگه قبلا بین ساعت 11 تا 12 شب رو به دیدن صحنه های تحریک کننده می گذروندید حالا همون ساعات رو به جبران اون مدت گناه آلود به یه کار دیگه اختصاص بدید اگه حالش رو داشتید قرآن یا دعا گوش کنید . این برای جبران مدت زمانی که مشغول گناه کردن مشغول بودید هستش .
برای خودتون جریمه ی عبادی در نظر بگیرید . مثلا نذر کنید که اگه یه با دیگه خودارضایی کردم سه روز روزه بگیرم . از اون جایی که عمل به نذر واجب هست و عمل نکردن به اون عواقب اخروی در پی داره ، می تونه یه کمک خیلی جدی به شما که مذهبی هستید باشه .

نماز های یومیه رو مودبانه بخونید که قبلا توضیح دادم .

برای خودتون سرگرمی جدید دست پا کنید . سرگرمی هایی که واقعا از اونا لذت می برید . از علائق شما با خبر نیستم ولی می تونید یه دانش جدیدی رو یاد بگیرد مثلا مهارت تون رو در فلان نرم افزار بالا ببرید یا باشگاه برید و ... .

بنابراین با بستن راهی که از اون ضربه خوردید با اراده ای قویتر دوباره از اول شروع کنید و از این شکست ناامید نباشید .

موفق باشید

 




|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: